WISHLIST #2

Ohayo!

Wieki już nie robiłam postu z książkami, które chciałabym sobie nabyć. Oczywiście nawet jeśli w miarę regularnie kupuję książki, to lista nie maleje, a wręcz przeciwnie rośnie jak szalona. Powili też zbliżają się Warszawskie Targi Książki, więc należałoby się już mniej więcej określić na co się najbardziej napalam i bez czego nawet nie będę chciała wrócić do domu.



Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć | Quidditch przez wieki | Baśnie Barda Beedla

To jest mój numer jeden jeśli chodzi o zakupy na WTK. Wiecie, że jestem Potteromaniakiem, nawet na kanale jest seria filmików poświęcona tym książkom, więc nie wyobrażam sobie nie posiadać tych książek w swojej biblioteczce. Niestety, gdy te książki wychodziło po raz pierwszy, to w moim mieście nie było można ich dostać, a gdy już po latach odkryłam możliwość zakupów przez Internet, też już ich nie było, a jak było to cena ich była zaporowa.


Dwór mgieł i furii Sarah J. Maas



Po pierwszym tomie chcę więcej tego świata, chcę bliżej poznać bohaterów, a już w szzczególności Rhysanda, bo czuję niedosyt. Pierwszy tom kupiłam na targach, więc chciałabym drugie też tam nabyć, a jeśli tak się stanie to na 100% zacznę czytać tę książkę jeszcze w Warszawie.


W spojrzeniu wroga | W sercu światła

Tych książek nie można nabyć na normalnych stronach z książkami, więc liczę na to, że na stoisku Znaku/Moon Drive uda mi się dokupić dwa tomy z serii Starbound do pierwszego tomu. Mam nadzieję, że wyjdzie to trochę taniej niż poprzez sklepu internetowego Moon Drive.


Piąta fala. Ostatnia gwiazda Rick Yancey

Żałuję, że tej książki nie kupiłam zaraz po jej wyjściu, bo nie mogę teraz się za nią zabrać i zakończyć przygodę z trylogią Piąta fala. Uwielbiam Ricka Yanceya, a ta seria jest świetna, więc muszę w końcu mieć ostatni tom. 





Głębia Challengera Neal Shusterman

Po Podzielonych jestem bardzo ciekawa twórczości Neala Shustermana, a ta książka wydaje się naprawdę interesująca. Uwielbiam zagłębianie się w psychikę postaci, a tutaj bohater ma mieć paranoje, halucynacje, więc mam nadzieję, że tak jak dobrze brzmi opis, tak treść będzie dobra.


I jak na ten post to myślę, że to by było na tyle. Podejrzewam, że na tych książkach się nie skończy, bo jeszcze mam w planach buszować na stoiskach antykwariatów, a tam nigdy nie wiadomo co znajdę. Bardzo bym chciała zdobyć Dziewczynę z sąsiedztwa Jacka Ketchuma, 7 minut po północy w niefilmowej wersji okładkowej oraz książki Reyes Monforte.



Komentarze

  1. Te nowe okładki do potterowskich książeczek są naprawdę piękne :D. Jak będę bogata to kiedyś sobie kupię buahaha!
    Czy ciebie też załamało to, że nie można było kupić dwóch tomów serii Starbound w księgarni stacjonarnej, tylko na stronie u Moondrive'a? Też mnie ciekawi, czy na targach te książki się pojawią! Ja na szczęście już swoje nabyłam, tylko czekają na półce :D.
    Życzę miłych zakupów w maju! (bo targi w Wawie chyba w maju, nie?). Oby wishlista stała się spełnioną!
    #SadisticWriter (vel Naff!)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!