Sobota z filmem: Praktykant (2015)

 Wiem, że ostatnio nieco zwaliłam z serią Sobota z filmem, ale ciągle natrafiałam na filmy, które widziałam były słabe, a nie chciałam w kolejnym poście znowu marudzić, że nie bardzo mi się podobało itd., więc chyba sami rozumiecie. Całe szczęście udało mi się trafić na kilka fajnych filmów, więc posty teraz będą pojawiać się regularnie.
org. The Intern

Ben nie czuje się dobrze na emeryturze. Początek był dla niego przyjemny, jednak teraz jest znudzony, nie wie co ze sobą zrobić i czuje się niepotrzebny. Pewnego dnia nadarza się okazja, aby to wszystko zmienić, ponieważ firma sprzedająca ubrania online ma ofertę dla emerytów. Jego aplikacja zostaje przyjęta i mężczyzna zaczyna staż u Jules Ostin.

Jestem ogromną fankom filmów z Anne Hathaway, widziałam praktycznie każdy film z jej udziałem i zawsze się dobrze na nim bawiłam, dlatego też jak zobaczyłam na mojej filmwebowej liście, że Praktykant jest jeszcze przeze mnie nieobejrzany, zaczęłam się zastanawiać jak do tego doszło.

Praktykant reżyserii Nancy Meyers to komedia okraszona szczyptą dramatu. Film ten przyjemnie się ogląda, a ja wciągnęłam się w niego od samego początku i nawet przez chwilę nie pomyślałam: "Matko, po co ja to oglądam?".
Bardzo spodobał mi się pomysł na fabułę, która może jest nieco schematyczna i łatwo jest przewidzieć bieg wydarzeń, gdzie głównym bohaterem jest emeryt i dostaje on staż w firmie, do której prawdopodobnie by nie pasował. To daje taki powiew świeżości w tamtym miejscu, bo dzięki niemu młodzi ludzie inaczej patrzą na różne sytuacje. Do tego Ben jest naprawdę fajnym gościem, z którym sama bym chciała się zaprzyjaźnić. 

W tym filmie było sporo scen przy których się śmiałam albo miałam duży uśmiech na twarzy, ale zdarzyły się też takie momenty, gdy nie mogłam powstrzymać łez ze wzruszenia. Mimo, że ten film trwał jakieś dwie godziny, to nawet nie wiem kiedy one przeleciały, bo tak się wciągnęłam i z żyłam z bohaterami, że żałowałam, że nie trwa dłużej.

Dlatego jeśli szukacie czegoś lekkiego i przyjemnego do obejrzenia w sobotni wieczór, polecam zobaczyć Praktykanta.
 

Komentarze