OGLĄDAM: Wrażenia po pierwszych odcinkach seriali z nowej ramówki!


Hej!

Niedawno wstawiłam Wam dwa filmiki z serialami. W pierwszym omówiłam seriale, które nadal będę kontynuować, a w drugim zapoznałam Was z tym co mam zamiar "przetestować" z nowej ramówki. Skoro pierwsze odcinki większości seriali już wyszły, postanowiłam podzielić się moimi spostrzeżeniami, wrażeniami po obejrzeniu ich.

Premiera: 21.09.2015
Obejrzane: 2 odcinki

Pierwszy odcinek serialu Blindspot obejrzałam jakiś tydzień przed premierą. Jakimś cudem wyciekł on do Internetu lub prostu miał przedpremierę. Ogromnie spodobał mi się pomysł na ten serial. Pewnego dnia w Nowym Jorku zostaje znaleziona dziewczyna, która ubrana jest jedynie w świeżo zrobione tatuaże, nic nie pamięta, a wśród tatuaży ukryte są wskazówki dla jednego z agentów FBI.
Oba odcinki, które widziałam były wciągające i już się nie mogę doczekać aż pojawi się nowy odcinek. Tajemnice, zagadki kryminalne, rozwiązywanie łamigłówek to coś co lubię, więc nadal będę kontynuować.

Premiera: 22.09.2015
Obejrzane: 2 odcinki

Jeśli oglądaliście film Jestem bogiem z Bradleyem Cooperem to możecie mieć już pewien zarys o co chodzi w tym serialu. Kiedy usłyszałam, że taki serial powstanie to trochę się bałam, ze to może być dokładnie to samo co było w filmie, ale całe szczęście producenci stworzyli całkowicie nową historię. Po dwóch odcinkach moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne, bo były one ciekawe i ogromnie podobała mi się edycja tych odcinków.

Premiera: 22.09.2015
Obejrzane: 2 odcinki

Gdy wybierałam sobie seriale z nowej ramówki to byłam bardzo sceptycznie nastawiona do Scream Quuens i okazało się, że przeczucie mnie nie myli. Dla mnie ta produkcja to kompletny niewypał. Dwa pierwsze odcinki, które wyszły tego samego dnia dłużyły mi się okropnie i chciałam wyłączyć go po 2 minutach, ale ciągle liczyłam, że może zaraz się coś wydarzy co będzie interesującego. Otóż nie! Sceny, które powinny być śmieszne w ogóle mnie nie śmieszyły. Ten serial to bardziej karykatura horroru. Jeśli ktoś lubi seriale, które popadają ze skrajności w skrajność to może go on zainteresować. Do tego obsada to tragedia i absurd. Po tych dwóch odcinkach mam go dość i wylatuje on z mojej listy do oglądania.

Premiera: 24.09.2015
Obejrzane: 3 odcinki

Nowi Herosi to dla mnie kolejne pozytywne zaskoczenie. Pierwszy odcinek był dla mnie super, drugi już trochę mnie nudził, ale przy trzecim ponownie się zainteresowałam. Jeszcze nie jestem pewna czy przetrzymam jego oglądanie do końca sezonu, ale dam mu jeszcze szansę. Wątkiem, który najbardziej mnie wciągnął jest oczywiście wątek z Katana Girl. Ogromnie mi się podoba to, że jak mówią w tym serialu po japońsku to tego nie dubbingują. W czwartym odcinku ma pojawić się Hiro Nakamura, więc już czekam z niecierpliwością.

Premiera: 27.09.2015
Obejrzane: 1 odcinek

Quantico był określany mianem nowego How to get away with murder i nic dziwnego, bo te seriale są niemalże takie same. Fabularnie może trochę mniej, chociaż dostrzega się podobieństwo między bohaterami, ale edycja serialu to już ten sam schemat. Mimo to nie przeszkadza mi to i wiem już, że na sto procent będę oglądać każdy odcinek, bo ten serial wbija w krzesło. Do tego aktorka Priyanka Chopra jest tak niewyobrażalnie piękna, że nie mogłam się na nią napatrzeć. Jedyne nad czym się zastanawiam to czy czasami nie zrobić sobie z niego kilkuodcinkowych zaległości, aby później mieć większą przyjemność z oglądania.

Premiera: 29.09.2015
Obejrzane: 1 odcinek

Grantfathered to była jedna z dwóch komedii na mojej liście. Niestety ciężko mi jest znaleźć serial komediowy, który by mnie zachwycił. Czy Dziadek z przypadku (taki jest polski tytuł) będzie takim serialem? Nie wiem. Pierwszy odcinek był przyjemny w odbiorze, trochę się pośmiałam, zainteresowałam i nawet raz wzruszyłam. Fajnie było zobaczyć po tylu latach Johna Stamosa ponownie na ekranie, bo bardzo dobrze go pamiętam z serialu Pełna Chata, który uwielbiałam jako dziecko. Boję się tego, że w dalszych odcinkach historia może być oklepana i przewidywalna. Jak na razie daję mu jeszcze szansę. Poza tym na plus jest też to, że odcinki będą trwać tylko 25 minut, więc raz na jakiś czas nic się nie stanie jak go obejrzę.

Taka jest moja wstępna opinia na temat seriali z nowej ramówki, które już zdążyłam obejrzeć. Jestem ciekawa z iloma dotrwam do końca, a ile wypadnie wciągu trwania pierwszego sezonu. Teraz czekam jeszcze na pierwsze odcinki Wicked City, Flesh and Bone oraz Crazy Ex-Girlfriend.


Komentarze

  1. Przez jakiś czas zastanawiałam się nad "Scream queens", ale jakoś nigdy nie mogłam znaleźć czasu. Obejrzę ten zalążek serialu, ale będę miała twoją opinię przed oczami :) Może nie będzie aż tak źle.
    A polecę ci "Gotham"- tylko ostrzegam, że pierwsze 5 odcinków jest naprawdę średnie. Dalej akcja się rozkręca, a obecny początek 2 sezonu to po prostu arcydzieło <3

    Pozdrawiam :)
    http://slowniksztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same odczucia w stosunku do "Scream Queens". Już nawet nie byłem w stanie obejrzeć drugiego odcinka, ten serial jest taki beznadziejny... Za to bardzo zaciekawił mnie "Quantico" :) Jako wielki fan How To Get Away With Murder, na pewno obejrzę także ten serial :D
    Pozdrawiam :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!