Wishlist #1

Hej!

Jak podobał Wam się Tydzień z Book please? Nie dodawałam w tym czasie postów informacyjnych o filmikach na blogu, ponieważ było to święto kanału, a nie bloga. Mam nadzieję, że rozumiecie :)

Jeśli kiedyś będzie tutaj na blogu 500 obserwatorów to wtedy również zrobię taki tydzień z postami. Mam nadzieję, że teraz w wakacje będę częściej dodawać posty i w końcu odwiedzę Wasze blogi i kanały, bo ostatnio miałam tyle na głowie, że ledwo ogarniałam swoje kanały, a co dopiero innych.

Dzisiaj wpadłam na pomysł, że zacznę na blogu publikować moje wishlisty, gdzie umieszczę kilka książkę, które są w pierwszej kolejności do kupienia.

Jakiś czas temu zauważyłam, że Wydawnictwo Literackie ponownie wydało serię Starego Królestwa, którą ja ciągle nazywam Abhorsen. Kiedyś czytałam tę serię, gdy jeszcze była trylogią, ale niedawno Garth Nix napisał kolejną część z tej serii, czyli Clariel, która przedstawia wydarzenia przed Sabriel, Lirael i Abhorsen.


Jako, że uwielbiam tę serię i już domyślam się, że również będę się zachwycać Clariel, to od dawna marzy mi się mieć te książki na półce, jednak były one przez bardzo długi czas niedostępne, a jak już były to po niewiarygodnej cenie. Teraz postanowiłam, że muszę koniecznie sobie je kupić, dopóki są one dostępne.

Dlatego też na pierwszym miejscu książek do kupienia jest właśnie seria Stare Królestwo aka Abhorsen.



Komentarze