Book Haul #2 + Unboxing

Hej!

Jak mogliście zauważyć rzadko robię filmiki czy posty z moimi zdobyczami książkowymi. Od czasu do czasu wrzucam coś na Instagram, ale też nie za często, aby podczas kolejnego book haula był element niespodzianki. Dlaczego jak inni booktuberzy i blogerzy książkowi nie robię tego co miesiąc? A to dlatego, że po prostu nie kupuję co miesiąc określonej liczby książek. Są miesiące, gdy nie kupię ani jednej książki, są miesiące gdzie kupię tylko jedną, a są nawet takie, gdzie kupię z sześć. Właśnie dlatego co jakiś czas dzielę się z Wami tym co zdobyłam.

Zapraszam do oglądania :)




Komentarze

  1. tyle książek - marzenie. tym bardziej, iż są to powieści bardzo, bardzo interesujące. ;)
    no cóż, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem właśnie w trakcie czytania Baśni braci Grimm, ale jestem lekko rozczarowana :( owszem są odrobinę drastyczniejsze niż te dla dzieci, ale jakby to nie brzmiało, miałam nadzieję, że będzie dużo bardziej drastycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, tyle książek. Do pozazdroszczenia. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!