Wrap Up grudzień 2014

Hej!

Wreszcie dzisiaj mogłam się zabrać za nakręcenie dla Was podsumowania czytelniczego za grudzień. I muszę przyznać, że niestety widać, że miałam krótką przerwę od nagrywania, ponieważ tyle gadałam podczas kręcenia, że nieźle musiałam się namęczyć przy edycji tego materiału, bo inaczej trwałby on jakąś godzinę. Normalnie tak się za Wami stęskniłam, że dostałam jakiegoś słowotoku.

Wybaczcie więc, że filmik z Wrap Upem aż tyle trwa. Następnym razem na pewno będzie krótszy. Miłego oglądania :)



Komentarze

  1. Jestem strasznie ciekawa Obsydianu i Szklanego tronu :) Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!