Albo Albo TAG

Hej!

Wybaczcie, że na blogu tak mało się dzieje, ale to się zmieni całkiem niedługo, gdy już będę miała w stu procentową pewność co do tematu pracy licencjackiej. Aktualnie próbuję znaleźć niemożliwe i coraz bardziej świruję z tego powodu.

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny TAG, jeden z tych które najmniej lubię, czyli Albo Albo TAG. Nie bardzo go lubię, bo trzeba odpowiedzieć w nim na dość trudne dla czytelnika i książkoholika pytania. Do tagu zostałam nominowana przez Marthę Oakiss >> klik <<, po tym jak pochwaliłam się, że cieszę się, że nikt mnie nie nominował i nie muszę się z nim męczyć, oraz przez Alex x z bloga Książkowniaa >> klik << Za obie nominacje bardzo dziękuję :)

Miłego oglądania!


1. Wolisz czytać tylko trylogie, czy powieści jednotomowe?
2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?
3. Wolisz kupować tylko w empiku, czy tylko na stronach internetowych?
4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane, czy przekształcone w serial?
5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy dobrym autorem?
7. Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko, czy czytać tylko nowe lektury?
8. Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawczynią książek?
9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?


Komentarze

  1. U kogoś już wspomniałam, dobrze, że nie musimy w rzeczywistości dokonywać takiego wyboru, bo bym się zapłakała ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!