Zombie Apocalypse Book TAG

Hej!

Halloween to jedyny czas w roku, gdy nie musimy pięknie wyglądać, wręcz przeciwnie powinniśmy wyglądać najgorzej z możliwych. Osobiście nigdy nie brałam udziału w Halloween rodem z USA, niestety gdy zaczęło to być modne w Polsce byłam za stara na takie zabawy, dlatego też dzisiaj postanowiłam się trochę zabawić i nagrałam dla Was TAG z zombie w roli głównej.

TAG nazywa się Zombie Apocalypse Book TAG i zostałam nominowana do niego przez Sylwię z kanału Twierdza Zbudowana z Książek >> klik << Za nominację serdecznie dziękuję. Ten TAG miał powstać nieco później, gdy dobiorę się do mojej biblioteczki, ale plany się zmieniły i postanowiłam zrobić go przed innymi TAGami.

Miłego oglądania!



Komentarze

  1. W takim razie życzę powodzenia i mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystko co chcesz ;) Mitologia to fajna sprawa, co prawda czytałam tylko grecką i rzymską, ale kiedyś chętnie sięgnę po jakieś inne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!