Bookstagram - wrzesień 2014

Hej!

Ten post miał się pojawić 1 października, ale niestety przeprowadzka + choroba = brak postu. W kolejnych dniach nie miałam siły siedzieć nawet na zajęciach, bo tak mnie rozłożyło, ale to pierwszorzędny obowiązek i trzeba było się trochę przemęczyć, więc gdy wracałam do domu i gorączka mnie rozbierała to ledwo widziałam i tylko spanie było mi w głowie.

To po takim mini wstępie zapraszam do zdjęciowego podsumowania miesiąca :)


We wrześniu rozpoczęłam praktyki w szkole i codziennie podróżowałam z jednego miasta do drugiego. W tym miesiącu też wpadłam na pomysł na założenie drugiego kanału na YT.


Wtedy też zaczęłam czytać Papierowe miasta Johna Greena i muszę przyznać, że nieco mi zeszło, aby je skończyć. Postanowiłam się z Wami podzielić moim skromnym stosikiem książek dystopijnych, które ostatnio tak bardzo kocham, w instagramowej akcji #dystopianbooktag


Po tym jak skończyłam dwie książki, które rozpoczęłam w sierpniu, zabrałam się za Ulicę Tysiąca Kwiatów Gail Tsukiyama. Do tej pory nie mogę wbić się w tę książkę. I tak samo było ze Znakiem Czterech, jak na zdjęciu widać utknęłam na szóstym rozdziale.


Aby zapobiec najgorszemu, czyli nieczytaniu postanowiłam sięgnąć po PS Kocham Cię, którą skończyłam w błyskawicznym tempie. I gdy już wiedziałam, że jak tylko wrócę tu gdzie teraz jestem, to pójdę od razu do biblioteki, więc postanowiłam zrobić sobie listę książek, które chciałabym teraz wypożyczyć.


Komentarze

  1. duzo tego!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo udalo ci sie przeczytac *o* zazdroszcze, bo chwiliwo jestem zawalona lekturami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!