niedziela, 5 października 2014

Bookstagram - wrzesień 2014

Hej!

Ten post miał się pojawić 1 października, ale niestety przeprowadzka + choroba = brak postu. W kolejnych dniach nie miałam siły siedzieć nawet na zajęciach, bo tak mnie rozłożyło, ale to pierwszorzędny obowiązek i trzeba było się trochę przemęczyć, więc gdy wracałam do domu i gorączka mnie rozbierała to ledwo widziałam i tylko spanie było mi w głowie.

To po takim mini wstępie zapraszam do zdjęciowego podsumowania miesiąca :)


We wrześniu rozpoczęłam praktyki w szkole i codziennie podróżowałam z jednego miasta do drugiego. W tym miesiącu też wpadłam na pomysł na założenie drugiego kanału na YT.


Wtedy też zaczęłam czytać Papierowe miasta Johna Greena i muszę przyznać, że nieco mi zeszło, aby je skończyć. Postanowiłam się z Wami podzielić moim skromnym stosikiem książek dystopijnych, które ostatnio tak bardzo kocham, w instagramowej akcji #dystopianbooktag


Po tym jak skończyłam dwie książki, które rozpoczęłam w sierpniu, zabrałam się za Ulicę Tysiąca Kwiatów Gail Tsukiyama. Do tej pory nie mogę wbić się w tę książkę. I tak samo było ze Znakiem Czterech, jak na zdjęciu widać utknęłam na szóstym rozdziale.


Aby zapobiec najgorszemu, czyli nieczytaniu postanowiłam sięgnąć po PS Kocham Cię, którą skończyłam w błyskawicznym tempie. I gdy już wiedziałam, że jak tylko wrócę tu gdzie teraz jestem, to pójdę od razu do biblioteki, więc postanowiłam zrobić sobie listę książek, które chciałabym teraz wypożyczyć.


2 komentarze:

  1. duzo tego!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo udalo ci sie przeczytac *o* zazdroszcze, bo chwiliwo jestem zawalona lekturami

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!