Doggy Book TAG

Hej!

Dzisiaj zapraszam Was na TAG, do którego zostałam otagowana przez jego autorkę, czyli Marthę Oakiss (BLOG | KANAŁ). Za nominację serdecznie dziękuję. I zapraszam do oglądania Doggy Book TAG.




1. Jamnik - książka, która Ci się niemiłosiernie dłużyła
2. Chart - książka z pędzącą akcją
3. Rottweiler - książka z dużą ilością agresji
4. Chihuahua - najmniejsza lub najcieńsza przeczytana książka
5. Dog - największa, najgrubsza przeczytana książka
6. Dalmatyńczyk - książka z mnóstwem wątków
7. Baset - najbardziej wzruszająca książka
8. Owczarek niemiecki - najlepsza ekranizacja książki
9. York - przesłodzona książka
10. Kundelek - niezbyt popularna książka, która Cię zachwyciła

Komentarze

  1. Bardzo fajny tag takiego jeszcze nie widziałem.

    W wolnej chwili zapraszam (dopiero zaczynam) http://ksiazkowy-zlodziej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wykonanie :) Obejrzę niestety dopiero jutro, bo dziś szwankuje mi internet i filmy nie odtwarzają :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Komentarze typu: "obs za obs", "kom za kom", "fajny blog. zapraszam do mnie" czy "wpadnij do mnie na konkurs" będą uznawane za spam, a co za tym idzie będą kasowane!